dinsdag 25 december 2018

Enkele foto's van nieuwe jokerverzameling

Bij het verzamelen van Jokers moet je keuzes maken dat heb ik gemerkt. Vandaar ben ik overgestapt van vergaren naar echt zoeken en sparen. Zoek nu Jokers die gemaakt/geprint zijn in Nederland. De duizenden die ik al vergaard heb ben ik aan het lozen. Binnenkort wordt mijn website: JokerKabinet aangepast en zal België en zogenaamd Nederland verdwijnen. In de plaats daarvan komen er Jokers "Made in The Netherlands" en "Series Made in The Netherlands". Daarnaast wordt de map "Decks" ingedeeld in Decks "Speelkaartenfabriek Nederland", Decks "Made in The Netherlands" en "Overige Decks" waarvan ik de speelkaarten mooi vind. Het zal een stuk moeilijker worden om dergelijke Jokers en Speelkaarten te vinden maar ik heb er nu meer plezier in dan het vergaren van massa's Jokers waarvan elke maand honderden uitkomen.
Ik wens ieder een goed verzameljaar 2019 toe.